2017 Mar 24

Chudnę po zimie

Tracenie na wadze to kara czy wyzwanie? Od niniejszego pytania Adam Gaca startuje swe sympozjum. Tłumaczy, że nastawienie może być najważniejsze. Jeśli może być pozytywne, umożliwia utrzymać motywację i osiągnąć wyniki. Gaca oddaje, że musimy pobudzać się drobnymi czynnościami, trzymać "sukcesiki" - nieznaczne osiągnięcia: - Gdyż każdy spalany kilogram to ogromny wyczyn. Należy szanować osobistą pracę również uszczęśliwiać się, że posiadamy pięć kilogramów mniej, nie wspominać o tym, iż jest ciągle trzydzieści do spalenia Należy odbyć badania lekarskie. - Chociażby gdy ktoś może być zdrowy, to należałoby odbyć badania, by po trzech miesiącach zestawić, czy jest poprawa - zaleca Gaca. Badania to super motywacja.
Trenuj. Dlaczego rozmawiamy o tym przy diecie? Ponieważ nie istnieje odchudzanie bez ruchu. Sport poprawia w modyfikacji nałogów, przyspiesza metabolizm. - Satysfakcja, którą odczuwamy po ćwiczeniach, wynagradza to, czego sobie musimy zabraniać, stosując dietę - mówi Gaca. Pamiętaj aby swój trening rozpocząć spokojnie, na przykład od marszu. Otyłość podnosi niebezpieczeństwo infekcji systemu krążenia lub cukrzycy, mianowicie grozi zawałem, udarem, życiem z zastrzykami z insuliny. Jeżeli dopadną cię kłopoty zdrowotne, trudniej będzie ci zająć się pozbywaniem się zbędnych kilogramów Przytłoczy cię infekcja, pobyt w szpitalu. Niezwłocznie wybierz moment w którym rozpoczniesz się zmieniać. Niezależnie od tego, czy i jak spotkasz się z specjalistą powinieneś szybko wprowadzić konkretne reguły, które pomogą ci pochłaniać mniej kalorii. Nie ruszaj z domu bez porannego posiłku aby nie wystawiać się na pokusy, np. batoniki na stacji benzynowej.
Źródło na:: att bygga muskler